• #
  • #
  • #
  • #
Категорії

Ничего не найдено!

Компанія SRAM була заснована на одному продукті в 1987 році і представила перемикач Grip Shift (або кручення) на ринок дорожніх велосипедів у 1988 році. У 1991 році ця технологія була адаптована до гірських велосипедів, і SRAM швидко зростав.

У 1995 році, прагнучи розширення, SRAM представила свій перший задній перемикач для гірських велосипедів, який отримав назву ESP, в якому з'явився новий і унікальний коефіцієнт спрацювання кабелю 1: 1, який був більш терпимим до забруднення кабелю і простішим у встановленні, ніж конкуренти. Новий перемикач був розроблений для того, щоб ідеально поєднуватися з ESP Grip Shifters SRAM, і це було важливим першим кроком для SRAM до створення повної системи зсуву.

SRAM прагнув зростати як за рахунок придбання, так і для розробки продукту. До 1997 року SRAM придбала Sachs, легендарного німецького виробника, який має досвід роботи в ланцюгах і передачах. Sachs забезпечила SRAM групою досвідчених металургів та інженерів, а також успішну ланцюгову та внутрішньо орієнтовану виробничу лінію концентраторів.

SRAM випустила перший задній перемикач XO в 2001 році. Це був повний перегляд існуючих перемикачів ESP ESP, і метою було бути безперечно кращим у класі. Впровадження першого перемикача високого класу SRAM стало поворотним моментом для компаній, що займаються групами гірських велосипедів.

У 2002 році SRAM придбала виробника підвісів, RockShox. RockShox був одним з найбільш впізнаваних брендів на велосипеді та інноваційним інноватором, який представив підвіску та перероблений гірський велосипед для всього світу.

Наступне придбання Avid було навесні 2004 року. Компанія Avid виробила популярні гідравлічні дискові гальма і дала SRAM більше засобів для конкуренції на ринку компонентів. Пізніше того ж року SRAM придбав Truvativ, виробника кривошипів, нижнього кронштейна та ланцюга. Оскільки Truvativ є частиною родини SRAM, компанія, нарешті, може продати повний привід.

Незважаючи на те, що SRAM почав бути виробником перемикачів дорожніх велосипедів, в 1993 році компанія в основному обслуговувала швидко зростаючий ринок гірських велосипедів. До 2004 року SRAM планував повернутись на дорогу і почав розробку двох нових наборів дорожніх груп. SRAM вивів Force та Rival на ринок у 2006 році, а наступного року Force пройшов на Тур де Франс. Група використовувала нову фірмову технологію зсуву, відому як DoubleTap. Технологія дозволяє вершникові зміщувати перемикач в обох напрямках, використовуючи єдине весло перемикача.

У 2007 році SRAM придбала провідного виробника коліс Zipp. У 2008 році SRAM представила новий набір преміум дорожніх груп, SRAM RED.

У 2011 році SRAM придбав виробника колінчастого лічильника потужності Quarq. До 2012 року SRAM включив лічильники електроенергії у свою дорожню групу червоних кращих класів.

Також у 2012 році SRAM представила широкий діапазон перемикання гірських велосипедів 1x11 зі своїм набором групи XX1. Новий набір груп використовував 10-42 касету та запатентований одинарний передній ланцюг, який використовував як вузькі, так і спеціально сформовані широкі зуби, щоб утримати ланцюг без напрямних ланцюгів. До 2014 року ця технологія пройшла на прем'єрі на велосипедах з циклокросом із впровадженням SRAM Force 1 (спочатку CX1). Група розширилася на інші програми, включаючи пробні верстати, триатлон, дорожні та фітнес-велосипеди.

У серпні 2015 року SRAM оголосила про випуск свого 11-швидкісного бездротового електронного дорожнього набору, SRAM RED eTap. Група використовувала перемикачі з автономними батареями для переключення за допомогою бездротових сигналів, що надсилаються з важелів перемикання. Переваги системи включають більш точне перемикання, швидше налаштування та менший рівень обслуговування.

Незабаром SRAM оголосив версію гідравлічного дискового гальма своєї бездротової дорожньої групи під назвою SRAM RED eTap HRD. Технологія HRD SRAM використовувала гідравлічну конструкцію важеля з регулюванням досяжності та регулюванням точки контакту важеля. У травні 2016 року SRAM також випустила нову технологію 1x12 приводів, яка отримала назву Eagle у варіантах XX1 та X01. Новий привід 1x12 має 500% діапазон передач, порівнянний з багатьма 2x приводами на сьогодні. У жовтні 2016 року SRAM випустила версію WiFLi (ширший, швидший, легший) задній перемикач eTap, сумісний із ширшим діапазоном передач, ніж стандартний задній перемикач.

У 2017 році SRAM запустила приводний двигун 1x12 GX Eagle, таку ж технологію, як і приводи Eagle XX1 та X01 за більш доступною ціною.

6 лютого 2019 року SRAM випустила три нові бездротові електронні набори груп. Цей випуск включав один набір дорожніх груп, RED eTap AXS та два набори гірських велосипедів, XX1 Eagle AXS та X01 Eagle AXS. Усі групи AXS мають підключення BLE та додатковий безкоштовний мобільний додаток під назвою AXS, який пропонує користувачам можливість переназначити та налаштувати функції кнопок.

Новий набір групи RED оснащений 12-ступінчастою касетою з більш широким діапазоном передач та меншими кроками між передачами, на додаток до багатьох інших нововведень, таких як ланцюги з інтеграцією лічильника потужності, амортизатор рідини для клітки шківа заднього перемикача та обидва 2x та 1x ланцюгові приводні передачі варіанти.

Для нових груп гірських велосипедів, окрім бездротового електронного керування, вони також можуть зв’язуватися з краплинним повідомленням RockShox 'Reverb AXS. SRAM '

s Додаток AXS робить це можливим, дозволяючи користувачам перепризначити функції кнопок між посадочним місцем Reverb та контролером перемикача XX1 або X01. Це ж додаток AXS також відкриває можливість використання важелів для крапель RED eTap AXS з передавальним рухом Eagle AXS та повідомленнями для крапельниць Reverb AXS. І навпаки, велосипедні крани можна легко дооснастити рульниками гірських велосипедів, використовуючи перемикач Eagle AXS з передавальним рухом RED eTap AXS.

SRAM запустив версію Force свого набору груп AXS, представлену як SRAM Force eTap AXS. Версія Force надала всі ті ж функції та переваги, що і RED, але за нижчою ціною. SRAM Force eTap AXS знайшов технічні характеристики майже на всіх велосипедах провідного виробника велосипедів.

Увійти
Ще немає запису?Зареєструватися
Зареєструватися
Повернутись назад
ALANTUR
61057 Харьков ул. Пушкинская, 22
(098) 851-8-222 shop@alantur.ua