• #
  • #
  • #
  • #
Категорії

Ідеальна дошка - біла зверху, чорна знизу

Хтось вибирає дошку (сноуборд) в залежності від її характеристик, хтось дивиться на ціни, але і ті, і інші звертають увагу на картинку.

Для одних це основний критерій вибору, для інших - невеликий бонус, без якого можна було б обійтися. Є люди, які, закохавшись в картинку, вже не звертають уваги на інші дошки, а є і ті, хто не купують дошку своєї мрії через те, що їх дратує її оформлення. Загалом, ми вирішили вивчити те, що пропонують нам досочних виробники, розібратися з тенденціями, ну і заодно підібрати собі що-небудь пристойне.

Якщо порівнювати дошки (сноуборди), випущені за останні кілька років, легко помітити, що ніяких революційних змін вони не зазнали: ідеальна форма давно знайдена, жорсткість вже давно навчилися регулювати і підганяти під потреби покупців, та й взагалі, набуваючи нову дошку, можна бути впевненим, що вона під тобою не розвалиться. В результаті, щоб привернути увагу до нової дошці, виробники називають старі технології новими іменами, багатими значками ®, ©, ™. І придумують, і малюють, і розфарбовують, в загальному, видають на-гора нові картинки.

Приємно, коли хороша дошка (сноуборд) добре оформлена. Уявіть: стоїть райдер перед спуском, збирається з думками, дивиться вниз, на красиву картинку, у нього піднімається настрій і він розписує складний схил ....

Але дуже дивно, коли основною перевагою сноуборду стає картинка. Як приклад можна привести компанію FUN: 4U, яка з'явилася на світ у 2000 році. Вона ніде не засвітилася: їх не було видно ні в фільмах, ні в журналах. Хто-небудь знає хоч одного їх прорайдери? У минулому сезоні продукція фірми потрапила на російський ринок, де була представлена як «незрівнянні елітні дошки, з фантастичним дизайном». І дізналися ми про них тільки те, що «молода німецька фірма Fun4U: з'явилася справжнім відкриттям для естетів і любителів неординарного дизайну. Сноуборди високої якості збірки і високих динамічних характеристик виготовляються в Європі на дуже відомих заводах (на яких саме, не вказується) за найсучаснішими технологіями ». При цьому всі розмови про характеристики були зведені до мінімуму, зате дуже багато говорилося про оформлення цих дощок - в ньому використовувалися картини відомих художників - Victor Koen, HR Giger, Naoto Hattori. В результаті, ці незрозумілі дошки досить непогано розкуповувалися. Втім, це вже минулий рік.

 


 
Головне - легенда
Дизайн дошки (сноуборду) допомагає її продати. Тому виробники намагаються підібрати картинку так, щоб вона максимально відповідала «легендою» сноуборду. Наприклад, на фрістайльних дошках нового сезону дуже часто застосовуються яскраві кричущі кольори, рубані лінії і агресивні ворожі картинки: озброєні люди і рогаті чудовиська на PSM і Condense (Hammer), чорні кішки і хеллоуїнські гарбуза, намальовані на Todd Richards (Rossignol) і скелети на Destroyer (Forum).
В оформленні фрірайднимі дощок старанно підкреслюється дух свободи і якась власна філософія: ковбой, об'їжджати дикого коня, намальований на промоделі Jeremy Jones (Rossignol), що летять над дахами будинків птиці на Nation (Ride).

Жіночі моделі нового року - це плавність ліній і невигадлива графіка, не позбавлена деякої загадковості. Наприклад, дівчина-метелик в пастельних тонах на Hylein (Hammer); злегка недбала геометрія, абстрактні квадратики на Women's touch (Palmer), або ж зворушливі клітини, як на її улюбленому білизна, у Tara Dakides (Jeenyus). Зустрічаються навіть дошки з губатого рибками на Zena (Rossignol), що теж, напевно, комусь сподобається.

Топові дошки найчастіше оформляються підкреслено скромно. Мінімалізм цей цілком виправданий: той, на кого ця дошка розрахована і так зрозуміє, що за цією непоказною оболонкою ховається серйозна річ. Живий приклад цьому такі снаряди, як Dark Series (Lib Tech), F10 (Forum), Crawn (Palmer). А ось дошки для новачків зазвичай розфарбовуються якомога яскравіше, картинки на них якомога більше помітні. Адже мета проста: аби саме цю дошку вибрали з купи інших «народних комплектів».


Спочатку думаємо, потім малюємо
Треба відзначити одну, мабуть, головну тенденцію, яка чітко простежується в оформленні дощок: дизайн відштовхується від технології. Дошки виробників, що використовують в скользяком технології Sintered, останнім часом стали дуже схожі один на одного оформленням - в стилі старого радянського плаката: яскраві, ніби з кольорового паперу вирізані малюнки, графіка без напівтонів. Трохи раніше дошки з подібною скользячку зовні не відрізнялися від дощок з базою Extruded. Причина змін криється в тому, що недавно був знайдений спосіб сильно здешевити виробництво дощок з таким скользяком. Тобто, якщо раніше він був цілісний прозорий шматок, під який просто підкладалася картинка будь-якої складності, то тепер все робиться по-іншому. Беруться шматки різних кольорів і з них складається аплікація. Ну а верхня частина, ясна річ, оформляється в тому ж дусі, щоб дотриматись загальний стиль. Наприклад, це було помічено на дошках Hammer цього сезону. Справа в тому, що їх виробники відмовилися від застосування технології Extruded у всій лінійці дощок і частково перейшли на Sintered. Але все одно, Hammer не оригінальний: ще в минулому сезоні дошки багатьох виробників робилися за цією технологією.

Зараз, коли вже придумано все, майже все, що можна було придумати в плані технологічних рішень сноубордів, деякі виробники оновлюють модельний ряд дуже просто: береться стара дошка, їй придумується нова назва і нова картинка. Якщо поритися в старих каталогах, можна знайти дошку, абсолютно ідентичну нової за параметрами, але з принципово іншим зовнішнім виглядом і назвою. Цим грішить Burton: колись існувала дошка Balance, потім вона зникла, але в наступному сезоні замість неї з'явилася Code. Зовсім інша справа, коли береться стара дошка, кардинально змінюється дизайн, щось ріжеться-пиляється і виходить той же, тільки по-іншому - як Twilight (Hammer). Хтось, навпаки, не морочиться над дизайном, використовуючи одні й ті ж ходи: з року в рік компанія Palmer розмальовує свої дошки американськими прапорами і білоголовий орланів. Інші картинки допускаються, але вкрай рідко - на одній-двох, мабуть, не знайдеш американської символіки. Ну, хоч на тому спасибі. Пишатися за свою країну, звичайно, добре, але не до такої ж міри.


Якщо дуже захотіти ...
Окремо від усіх дощок насувається сноубордического сезону, стоять два сноуборда. Якщо з'являється таке, напевно, дизайнери просто загралися. Тільки уявіть: вся команда V & lkl цілий рік билася, щоб випустити Squad. Це та дошка, зі покриттям з наждакового паперу (тієї самої, якою покривають скейтборд) на верхній деці. Втім, навіть це можна зрозуміти, якщо шкурка дійсно допомагає грамотно робити one foot'и. Друге диво - називається Kink (Ride) і зверху ця дошка покрита звичайною джінсовку. Вона ще по-розумному називається «денимом». Навіщо це потрібно? Не виключено, що на ній набагато приємніше сидіти на схилі - допоможе не відморозити деякі особливо корисні частини тіла, наприклад ...

Іноді так виходить, що компанія знаходить картинку, яка оптимально підходить під назву дошки, цільову аудиторію і т.п. Ось тільки вона вже кимось була використана. Хоча такі дрібниці ніколи не ставали на заваді. Тому що в результаті можна спостерігати банальних плагіат. Наприклад, дизайнерам Ride настільки сподобалася дівчина з пістолетом з торішньої Black Widow (Nitro), що вони не втрималися і випустили свою версію цієї теми під назвою Kashmir. Відзначилися Lib Tech зі своїми дошками Phoenix series, на яких зображений череп з торішньої дошки Axel Pauporte (A-snowboards). З такою ж тріщиною на лобі ... З огляду на передчасну кончину «ашки», як бренду, це навіть не плагіат, це вже мародерство. А це вже зовсім інша стаття.

Увійти
Ще немає запису?Зареєструватися
Зареєструватися
Повернутись назад
ALANTUR
61057 Харьков ул. Пушкинская, 22
(098) 851-8-222 shop@alantur.ua