• #
  • #
  • #
  • #
Категорії

Велосипеди Felt. Технологія Equilink

Коли Felt вирішив розробляти нову систему підвіски, ми прийняли безліч викликів, що стоять перед нами.

Після безлічі винайдених підвісок, нові і свіжі концепції важко придумати, дуже дорого розробити, а існуючі патенти серйозно захищені законом.

Ми знали, що ніхто б не сприймав нас всерйоз, якби ми просто використовували існуючі технології.

І ми почали розробку підвіски для велосипедів Felt з чистого аркуша

Ми знали, щоб домогтися успіху, потрібно розробити набір різноманітних властивостей. Очікування райдерів часто суперечать один одному: Вони хочуть більше ходу і довговічності, при цьому хочуть максимально знизити вагу. Вони хочуть, щоб підвіска була завжди активною, і при цьому не сприймають зниження ефективності педалювання. Вони хочуть, щоб вона була передбачувана і стабільна по всьому ходу в незалежності від вибору передачі. Вони хочуть не мати розкачки, віддачі на педалі, хочуть легку в налаштуванні підвіску. І звичайно райдери хочуть підвіску, яка володіє всіма цими властивостями, і при цьому була б проста в обслуговуванні.

Не обов'язково говорити, що перед нашими інженерами було поставлено непросте завдання.

 

Цілі:

Хоча на ринку не існує браку концепцій підвіски, немає простої системи, яка відповідала б усім вищепереліченими вимогами. Наша мета була розробити «Ідею» нової задньої підвіски. У цій «Ідеї» повинен бути ідеальний баланс всіх властивостей, якими повинен володіти байк, враховуючи всі побажання райдерів. За короткий період часу ми реалізували це. З довгого списку побажань та потреб ми виділили два основних елементи:

Швидкий та розумний

Ці два базових елементи стали основною рушійною силою нашої «Ідеї», яка в один прекрасний день втілилася в життя.

У той же час ми розуміли, що необхідна така система підвіски, яка могла б використовуватися у всіх видах байків: від короткоходних Крос-кантрійних, Ендуро і Ол-маунтін, до байків з великими ходами підвіски для Фрірайду і даунхілу.

На щастя, ми мали величезне бажання бажання зробити це.

EQUILINK

Після трьох років інтенсивних тестів, науково-дослідних і дослідно-конструкційних робіт народилася революційна і запатентована технологія підвіски, яку ми назвали EQUILINK. Все чари цієї системи підвіски в червоному вертикальному лінку, розташованому вертикально за підсідельною трубою. Ця інновація - простий механічний лінк, який протидіє переносу ваги, дозволяючи трансмісії робити тільки те, що необхідно, - рухати велосипед вперед. Врівноважуючи сили розгойдування і зусилля райдера, підвіска залишається активною, а райдер рухається вперед з чудовою ефективністю.


Швидкість
Ефективність поза конкуренцією. Немає розгойдування. Немає віддачі на педалях. Завжди передбачувана і плавна. Активна стоячи і в сідлі. Чутлива, навіть до маленьких нерівностей.

Простота
Дуже просто підібрати ідеальну настройку, підвіска буде чудово працювати з будь-яким амортизатором.

В результаті була створена проста конструкція підвіски, що володіє всіма необхідними характеристиками і підходить для всіх дисциплін, технологія Equilink вперше була застосована в 2007 році на велосипедах верхньої серії Virtue для крос-кантрі, з 130 мм неймовірно плавного та ультра ефективного ходу. У 2008 році ми розширили лінійку з підвіскою Equilink двома новими серіями: Compulsion (Ал-маунтін) з ходом 145 мм і Redemption (Фрірайд).


Функціональність
Червоний лінк Equilink, розташований за підсідельною трубою. Цей врівноважуючий лінк протидіє переносу ваги вперед під час педалювання.

Під час натискання на педаль, червоний лінк тягне вниз верхній вертикальний лінк, та не дає амортизатору стискуватися. Чим сильніше ви тиснете на педалі (переносите вагу вперед), тим сильніше червоний лінк тягне вниз і врівноважує підвіску.

Дозволяючи трансмісії виконувати її головну функцію, рухати байк вперед, ми змогли максимізувати ефективність педалювання, і при цьому підвіска реагує на найменшу нерівність.

EQUILINK = ШВИДКІСТЬ

1: НИЗЬКА ВАГА 
Equilink був розроблений таким чином, щоб особливо не змінювати конструкцію переднього трикутника, нема потреби в складних трубних конструкціях і масивних наварках. Так само конструкція Equilink дуже компактна, легка і жорстка.

2: КОМФОРТ
Райдер може зосередити свою енергію тільки на педалювання, і не звертати уваги на правильне перемикання або позицію тіла, які зменшували б розкачку підвіски.

3: ВИТРИВАЛІСТЬ
Робота задньої підвіски не заважає педалюванню і економить енергію гонщика, підвищуючи його витривалість.

Зменшення ваги, додатковий комфорт і підвищення надійності - все це дозволяє збільшити швидкість в цілому.


1: НАЛАШТУВАННЯ
У компанії FELT ми вважаємо, що райдери повинні мати можливість налаштувати їх байки швидко, просто, зручно і безпомилково. Багато з існуючих підвісок вимагають складної, довготривалої і специфічного підходу для налаштування. Серед них настройка тиску повітря (настройка SAG), обмеження в налаштуванні відскоку, настройки інерційного клапана, настройка компресії і т.д. Ми вважаємо, що настрій райдера не повинен псуватися від того, що він спустив трохи більше тиску з амортизатора або прискорив відскок більше ніж слід було.

2: ВІДСУТНІСТЬ «ТОЧКИ ІДЕАЛЬНОГО НАЛАШТУВАННЯ»
Деякі системи підвіски відомі своєю «точкою ідеального налаштування», коли підвіска правильно працює тільки при певних показниках. Зазвичай пошук цієї точки досить копітке заняття і займає багато часу. Уявіть собі байк з «ідеальною точкою» у всьому діапазоні налаштувань. Так що якщо Ви приспустили пару зайвих PSI з амортизатора, розгойдування або віддача на педалі не буде Вас турбувати, просто підвіска буде трохи м'якша і більш плавна.

3: ГНУЧКІСТЬ НАЛАШТУВАНЬ
Ми вважаємо, що можливість настройки повинна бути як опція, а не як вимога. Якщо райдер захоче поставити задній амортизатор з платформою це не буде проблемою. Якщо хто-небудь відчуває, що йому потрібен лок-аут - без проблем. Хоча система Equlink працює і без спеціальних амортизаторів, ми надали райдерам можливість будь-яких експериментів з амортизатором.

4: НІ СПЕЦІАЛЬНИМ АМОРТИЗАТОРАМ
Деякі підвіски працюють тільки з певним амортизатором одного виробника. Ці амортизатори коштують дорого, вимагають спеціального сервісу, дорогого обслуговування і запчастини до них дуже складно дістати. Система Equilink працює з будь-яким стандартним амортизатором будь-якого виробника.

EQUILINK = ЕФЕКТИВНА ПІДВІСКА

1: ВІДСУТНЄ КАЧАННЯ ПІДВІСКИ
Equilink - перша велосипедна система підвіски, яка ефективно усуває вплив трансмісії, як основну причину перенесення ваги вперед під час педалювання (причина розкачки).

Увійти
Ще немає запису?Зареєструватися
Зареєструватися
Повернутись назад
ALANTUR
61057 Харьков ул. Пушкинская, 22
(098) 851-8-222 shop@alantur.ua