• #
  • #
  • #
  • #
Категорії

Велосипеди Felt. Carbon technology

Коли дизайнери Felt почали новий проект, вони спочатку придумували, який повинен бути кінцевий результат і що потрібно зробити для того, щоб він був досконалим.

Потім ми взяли найкращі матеріали та придумали найефективніший процес виробництва для досягнення мети.

Ми знали - у нас не було вибору крім як використовувати кращий за своїми властивостями матеріал: карбонове волокно. Протягом багатьох років Felt вивчав карбон, щоб повністю розкрити його потенціал, і в 2008 році карбон залишився на передовій розробок і досліджень.

 

FELT КАРБОН 2008

СЕРІЯ VIRTUE

Карбоновий задній трикутник на двопідвісах Virtue (c системою підвіски Equilink) не тільки приймає на себе нерівності поверхні, але і володіє амортизаційними властивостями, що дозволяє не використовувати додатковий шарнір. Завдяки цьому, карбон стає активним учасником роботи підвіски велосипеда.

СЕРІЯ F

За участю гонщиків з команди Continental Pro Team Wiesenhof-Felt. Ми розробили повністю нову раму F1 Sprint для людей, для яких необхідною умовою є максимальна передача зусилля. Ця рама буде запропонована разом з нашою суперлегкою рамою серії F (тепер вона називається F1 SL), так що тепер гонщик може вибрати раму, яка максимально відповідає його вимогам.

СЕРІЯ Z

Эта компактная гоночная шоссейная рама с «расслабленной» геометрией и более прямой посадкой гонщика, при этом достаточно жесткая и легкая. Используемая большей частью команды USA Pro Continental team Slipsttream-Chipotle, эта рама идеальная как для классических многодневных гонок, так и для любительского катания по шоссе на выходных.
Це компактна гоночна шосейна рама з «розслабленою» геометрією і більш прямою посадкою гонщика, при цьому досить жорстка і легка. Використовується більшою частиною команди USA Pro Continental team Slipsttream-Chipotle, ця рама ідеальна як для класичних багатоденних гонок, так і для аматорського катання по шосе на вихідних.

 

КОМПОНЕНТИ

Що можна сказати про велосипедні компоненти, ми вирішили розробляти і виробляти тільки ті компоненти, про які точно знали, що зможемо зробити їх краще за інших. Наприклад, використовуючи знання, які ми отримали в процесі роботи в аеродинамічній трубі, в 2008 році ми розробили нову карбонову вилку для тріатлону і перегонів з роздільним стартом, яка вийшла легшою, жорсткішою і більш аеродинамічною, ніж інші пропозиції на ринку. Інший приклад - це шосейні рулі. У той час як деякі використовують недорогі карбонові моделі, виготовлені з трьох частин з'єднаних між собою, Felt використовує монолітну конструкцію тим самим, зменшуючи вагу і збільшуючи міцність. Це тільки два приклади роботи Felt для створення найкращих велосипедних компонентів.

В велосипедах Felt используется карбоновое волокно

Методика виробництва волокна:

Багато факторів впливають на виготовлення відмінної рами, вилки або компонента. Три найголовніших це: конструкція, методи виробництва і матеріали. 

КОНСТРУКЦІЯ

Карбон - це мрія всіх інженерів, яка стала реальністю: Матеріал, який легший за алюміній і міцніший за сталь. З карбону можливо виготовити деталі складних форм і розмірів, також використовувати більше матеріалу в місцях, де конструкцію треба посилити і менше - де потрібно полегшити. Використовуючи цей матеріал, ми можемо підняти характеристики і форми труб на новий рівень. Деякі труби мають збільшений діаметр, унікальні форми і різкі стоншення або потовщення.

Так само ми виготовляємо рами окремо під певний розмір велосипеда Felt. Наприклад, діаметри труб на рамі розміру М менше ніж на тій же моделі розміру L. Все це надає нашим рам і компонентам жорсткість, міцність, а так само відмінну здатність гасити вібрації.

 

МЕТОДИ

Всі карбонові рами Felt створюються з використанням Modular Monocoque Method - другий головний фактор у виробництві рам. Це такий процес, в якому передній трикутник, верхні і нижні пір'я виготовляються окремо. Це дозволяє оптимізувати кожну частину рами під специфічні вимоги; торсіонну жорсткість переднього трикутника, або вертикальну податливість верхніх пір'їв. Кожна з цих частин виготовляється з множинних шарів карбонового волокна.

Кількість шарів змінюється в кожній секції рами: в місцях, де на раму доводиться високе навантаження шарів більше, в зонах низького навантаження - шарів менше для зниження ваги. Після виробництва всіх частин, вони сплавляються в одну цільну конструкцію без швів. Так як карбонові волокна найкраще працюють на розтягнення / стиснення, при виготовленні карбонових частин ми маємо в своєму розпорядженні односпрямовані карбонові волокна уздовж вектора найбільшого навантаження.

Modular Monococque є головним методом виробництва, так як він уніфікує конструкцію, гарантує відмінну вивіреність, відсутність зайвого матеріалу та необхідності наповнювати або шпаклювати виріб для останнього доведення і відсутність місць концентрації напружень; все це сприяє мінімальній вазі, чудовій чутливості і високій загальній міцності.

МАТЕРІАЛИ

- Усі вироби з карбонового волокна не створюються однаково. Просто подивившись на властивості матеріалу не можна судити про якість рами. Карбонові переплетення на поверхні труб рами, які багато хто сприймає за основний матеріал, всього лише оболонка, що надає завершеного вигляду готового виробу. Зовнішній шар практично використовується тільки для краси. Так що позначення 2К, 3К або 12К не завжди визначають якість рами.

- Карбонове волокно може розташовуватися двома способами: перший Modulus забезпечує відносну жорсткість, другий забезпечує міцність на розтягнення. Виготовляти раму тільки з матеріалу з високим модулем було б катастрофою, тому що її якість буде страждати від надмірної жорсткості, і загальна міцність рами буде не високою. Рішення полягає в тому, щоб поєднати різні матеріали з унікальними властивостями, шляхом розміщення їх в спеціальний цільових зонах рами. Таким чином, ми розробили рами, які мають правильним поєднанням жорсткості, міцності і податливості, і при цьому отримавши бажану вагу.

У всіх карбонових рамах Felt використовують матеріали тільки преміум брендів найвищої якості. Ми поєднуємо ці матеріали різних типів - що є третім головним фактором в оптимізації наших рам. Ми використовуємо три різних карбонових матеріали для виробництва велосипедів і компонентів.

 

HIGH MODULUS

Карбонове волокно в матеріалі для рам High-Modulus - це композит на основі T700, який має міцність на розрив в 7,9 разів більше ніж титан, і жорсткість в 3,34 рази більше ніж 6061 Алюміній.

 

ULTRA-HIGH MODULUS

Карбонове волокно в матеріалі для рам Ultra-High Modulus - це композит на основі M30S, який на 27% жорсткіше, ніж матеріал High Modulus. Матеріал Ultra-High Modulus має меншу кількість зв'язуючої смоли, тому він на 20% легше за такої ж міцності і податливості.


ULTRA HYBRID CARBON (UHC)

Для виробництва рам з нашого ULTRA HYBRID CARBON (UHC) ми використовували матеріали провідних виробників карбонового волокна. Ми вибрали оптимальну композицію з трьох різних типів волокна (SB60, M30S і T700) і розташували в залежності від їх унікальних властивостей; більш міцний матеріал в одних зонах і більш жорсткий в інших, забезпечуючи рамі незрівнянну податливість, низьку вагу, високу міцність і жорсткість.

Коли мова йде про методи виробництва наших карбонових рам, очевидно, що безліч часу проектування, тестів і коштів пішло на розробку кожної рами Felt. Результат - безкомпромісні рами з чудовими властивостями, відмінним виконанням, що дають райдеру перевагу над суперниками.

Увійти
Ще немає запису?Зареєструватися
Зареєструватися
Повернутись назад
ALANTUR
61057 Харьков ул. Пушкинская, 22
(098) 851-8-222 shop@alantur.ua